Služby naší společnosti

Koupě nemovitosti

Proces koupě nemovitosti u naší společnosti možno rozložit na několik etap. Zpravidla spolupráce s klientem začíná seznámením s klientem a jeho představou o tom, jak by optimální varianta nemovitosti podle klienta měla vypadat a jaké její parametry jsou klíčové a nezbytné. V této fázi je pro nás důležité pochopit přání a možnosti klienta. Proto upřesnujeme lokaci, typ nemovitosti, cenové spektrum a typ financování koupě. Dle těchto parametrů klientovi elektronicky zasíláme prvotní výběr variant, které jsou na českém trhu momentálně k dispozici.

Dále, dle odezvy klienta na předložené varianty, se specifikují detailní parametry nemovitosti. Klient vyslovuje doplnujicí přání a parametry, které nám následně pomáhají přesnějí vybírat další varianty. Táto fáze může trvat od týdne do několika měsíců, dle přání a možnosti klienta dorazit na osobní prohlídku vybraných objektů. Klient může vybírat nemovitost i sám, dle nabídky variat, představených na našém webu.

Pokud klient se už náchází v Praze/České republice nebo je jíž připraven v nejbližší době přijet na osobní prohlídky vybraných nemovitosti, začínáme pro něj připravovat individuální program prohlídek. Během nich naší makléři klienta konzultují ohledně okolí a dle potřeby se informují u majitele nemovitosti ohledně detailních parametrů. Dle výsledku prohlídek bud’ pokračujeme s dalším výběrem (pokud klient si žádnou z variant nemovitosti ke koupi nevybral) a nebo začínáme připravovat rezarvaci nemovitosti (pokud klient si přeje vybraný objekt koupit). V případě, že klient zatím nemá v plánu přijet na prohlídku osobně, poskytujeme na přání klinta možnost dálkové koupě, se kterou také máme praxi.

Pokud klient má zájem provést koupi bytu prostřednictvím hypotéky, informujeme klienta o základních informacích v této oblasti. Dle potřeby pro klienta domlouváme schůzku s představitelem banky - hypotečním specialistou.

Přípravu dokumentace smlouvy zajištují čeští právníci, členové České advokátní komory. O detailním průběhu poskytovaného náší společností právního zajištění koupě se mužete detailněji informovat dle odkazu.

Prodej nemovitosti.

Process prodeje nemovitosti zpravidla začíná seznámením s klientem a s faktickými daty o nemovitosti, kterou chce prodat: lokaci nemovitosti, typu, rozloze a případných dalších specifických parametrech. V tuto chvíli také klienta informujeme o průběhu procesu prodeje a doporučujeme dle naších zkušeností optimální cenu pro určenou prodejní dobu.

Dalším krokem se snažíme zajistit maximálně detailní informace o nemovitosti: její stáří, technické parametry, popřípadě stylistické provedení a možnou předpokládánou cenu, kterou si klient za nemovitost přeje obdržet. Na žádost klienta vyslovujeme i vlastní komentář k této ceně a době, jakou prodej s touto cenou může trvat. Během tohoto kroku provádíme také osobní prohlídku nemovitosti, spojenou s přípravou fotografické dokumentace. Pokud si klient v tuto chvýli nemůže poskytnout osobní prohlídku s možností fotografování, může nám elektronicky zaslat vlastní fotografie nemovitosti.

Po zaslání klientem dokumentace formujeme prvotní formu inzerátu a tu následně posíláme klientovi ke schválení. Ve chvíli, kdy inzerát je sformován a jeho finální podoba je schválená klientem, publikujeme ho na našém serveru. Tento inzerát následně elektronicky rozesíláme naší klientské základně jako ve formě aktuální nabídky.

Pokud klient si přeje rozšířenou formu prezentace inzerátu, publikujeme ho kromě naších stránek také v českém jazyce na majoritních českých realitních serverech. To mnohokrát rozšiřuje celkové spektrum možných zájemců o koupi. Při prodeji nemovitosti netrváme na exkluzivní smlouvě, velmi si ale ceníme, pokud klient nebo jeho další zástupci si udržují při prodejí jednotnou cenu, a případně nás včasně informují o změně aktuální prodejní ceny.

Doba, jakou prodáváná nemovitost může strávit na trhu se může velmi lišit: od týdne do několika měsíců. Závisí hlavně na typu nemovitosti (byty se zpravidla prodávájí rychlejí než osobní domy), lokaci (nemoviost v Praze a vetších krajských městech jsou žádanější na realitním trhu) a ceně (snížení nebo zvýšení prodejní ceny oproti obecné tržní ceně může prodej bud‘ urychlit nebo zpomalit). Pokud prodej trvá déle než měsíc, pravidelně informujeme klienta o průběhu prodeje: o množství kontaktů ze strany zájemců, případně o množství realizovaných prohlídek a ochotě zájemců o koupi k cenové dohodě.

Ve chvíli kdy kupujicí předloží seriozní nabídku dle cenové roviny a podmínek, přijatelných pro klienta, začínáme připravovat rezervaci nemovitosti a náležitosti, nezbytné pro podepsání kupní smlouvy.

Stejně jako v případě koupě nemovitosti, přípravu dokumentace smlouvy zajištuje český právník, člen České advokátní komory. O detailním průběhu poskytovaného náší společností právního zajištění prodeje se mužete detailněji informovat dle odkazu.

Pronájem nemovitosti.

Průběh vyhledání nájemce pro nemovitost klienta probíhá vcelku obdobně, jako v případě vyhledání klienta ke koupi. Po prvotní komunikaci, sestavení inzerátu o pronájmu a schválení tohoto inzerátu klientem, ho publikujeme na naších webových stránkách a dle přání klienta také v českém jazyce na majoritních českých realitních serverech.

Ve chvýli, kdy jeden z potenciálních nájemců jeví seriozní zájem o pronájem předložené nemovitosti a souhlasí s podnínkami nájmu, požadovanými majitelem, začináme připravovat nájemní smlouvu. O detailním průběhu poskytovaného náší společností právního zajištění nájmu se mužete detailněji informovat dle odkazu.

Naše služby v oblasti pronájmu jsou poskytovány i ze strany nájemníka.

Právní servis v rámci kupní/prodejní smlouvy.

Tuto službu poskytujeme v případě, pokud klient pří koupi bytu jíž samostatně vybral nemovitost ke koupi, dohodl se s majitelem nemovitosti ohledně ceny a jiných, klíčových pro prodej, detailů, a potřebuje jen kvalifikovanou právní podporu smluvní dohody. V tomto případě naše služby se vymezují na právní stránku dohody: právní prověření nemovitosti, přípravu rezervační smlouvy, dokumenace smlouvy o koupi/prodeji, zajištění právní úschovy peněz, oficiální převod nemovitosti na nového majitele a zajištění danového přiznání.

Dohled nad nemovitostí.

Kromě popsaných výše základních služeb nabízíme i službu dohledu nad nemovitostí klienta. Často se využivá na žádost klienta jako doplnková služba ke koupi nebo pronájmu nemovitosti. Obnáší dohled nad nemovitostí, která není aktuálně obýváná majitelem nebo pronajatá. Dohled nad placením komunálních služeb a energií, pravidelné kontrolní prohlídky nemovitosti, vybírání poštovní korespondence nebo dohled nad provedením drobných opravných nebo udržových prací – toto vše dle dohody s klientem můžeme vzít na starost, aby klient během svého pobytu mimo Českou republiku se o svojí nemoviost nemusel dělat starosti.

Закрыть
Отображать цены в: